banditan's latest activity

  • banditan
    banditan svarade i diskussionen Dining by AMEX för Platinum.
    Även vi styrde kosan mot Nyko. Samma positiva upplevelse, förutom att vi fick en fantastiskt god svampsoppa i våra snapsglas. Vi hade...
  • banditan
    banditan svarade i diskussionen Resor med öl.
    Kan rekommendera Hop shed för nästa Visbybesök om du inte redan testat det. Precis norr om stan men väl värt ett besök...
Toppen