You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
A
ANA kör fortfarande med SAS lounge, vilket ju är rätt praktiskt sedan SAS öppnade vid F-piren. Jag frågade vid incheckningen om 60...
-
A
Hälsningar över Frankrike på väg till cerveza landet
Men innan cerveza blir det egenkomponerad drink ombord.
Beställ cognac, whisky...
-
A
Även flighten hem från Frankfurt var bra. Tilltalad med herr efternamn och erbjöds dricka o snacks. Mkt trevligt.
Visserligen är det ju...
-
A
Första gången jag fick recognition på LH. Flög Economy ner till FRA. Flygvärdinnan kom fram under flighten o frågade om jag ville ha ngt...