Ja man kan hoppas att någon moderator flyttar inläggen om Premium till rätt tråd, detta handlar om Business Class.
Blir väldigt rörigt i utbudet annars och det är rörigt som det är......
De anställda tvingas sova i sina bilar på Heathrow då SAS vägrar betala hotel för sina anställda.
Jag får heller inget hotell betalt av min arbetsgivare när jag slutar jobbet utan TVINGAS åka hem och sova. Skandal!
Svältlöner har de anställda också enligt artikeln.......
Jag åkte för nåt år sedan och då blev alla pax i vissa vagnar tvingade att flytta till en eller två andra vagnar, över bron har jag för mig, definitivt in i CPH, de vagnarna vi satt i var tydligen inte godkända för passagerare trafik i Danmark.
Fast jag har för mig att några ATR 72or fortfarande är reggade på SAS mainland ATRs som opereras av BRA.
Över med dem och The Scandinavian Pigeon is ready for take off!
Går den totala mängden inrikes passagerare ner så sjunker den på Arlanda med.
Och jag välkomnar konkurrens och valfrihet vad gäller bolag. Vore inte bra att bara kunna köpa Gevalia kaffe......
Men alla är olika.
Ja det är väl inte så konstigt när det flyttades allt inrikesflyg från Bromma till Arlanda.
Totala inrikesflyget i Sverige har dock inte växt med några 51%.
I ekonomipressen brukar man hylla Gasell företag, de som har expanderat och växt mest, men då räknas bara organisk tillväxt.
Väldigt haltande jämförelse.
Hos Skistar har man betalat för en tjänst, en person skall kunna utnyttja liftarna. Det gör man också, en person åt gången.
Hos Ica han man inte betalat för nåt allra minst oxfile.
Sen har Skistar iof villkoret att kortet är personligt något som exvis inte SL har.