Ano's latest activity

  • Ano
    Ano svarade i diskussionen Seoulresa med 11-åring.
    Osäker på huruvida ni fortfarande är på resande fot, eller åkt hem. Men hursom, så skulle jag vela tipsa om att använda appen NAVER...
Toppen