Senaste nytt

Hur många poäng får man vid värvning till amex

ptotheg

Medlem
Jag hittar verkligen inte tabellen för vad jag som bjuder in någon får för bonus?

En kollega ville skaffa SAS Amex Premium och ansökte via min länk. Där ser jag dock vara info om vad jag får om han väljer Elite.
 

stopover

Medlem
Detta kommer bero på det kortet du har med Amex och som användes för värvningen.

Du hittar detaljerna för detta genom att gå in på "Bjud in en vän" --> Email --> Villkor
 

Gus

Medlem
Tror ni det kommer någon värvningskampanj från amex snart? Jag når strax 150 000 kr och vill då värva min fru och gå över till hennes amex.
 

palmen

Moderator
Tror ni det kommer någon värvningskampanj från amex snart? Jag når strax 150 000 kr och vill då värva min fru och gå över till hennes amex.
Brukar ju komma kampanjer för signup och värvning mer eller mindre varje månad. Inte alltid värvning ger bäst poäng heller.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

MLG55

Medlem
Tror ni det kommer någon värvningskampanj från amex snart? Jag når strax 150 000 kr och vill då värva min fru och gå över till hennes amex.
Var ju en kampanj alldeles nyss som gick ut 15 maj. Jag fick 36000 poäng och frun får 45000 efter 30 k spend på nya Elit-kortet.
Liknande kampanj kommer nog igen efter sommaren. (Grov Gissning)
 

Gus

Medlem
Var ju en kampanj alldeles nyss som gick ut 15 maj. Jag fick 36000 poäng och frun får 45000 efter 30 k spend på nya Elit-kortet.
Liknande kampanj kommer nog igen efter sommaren. (Grov Gissning)
Insåg det precis nu. Jag var fartblind och missade den. :rolleyes:
 

Capa

Medlem
Ingen ny kampanj på gång för Elite-kortet? Finns det någon kontinuitet i detta så man vet ungefär när det brukar komma? :)
 

palmen

Moderator
Ingen ny kampanj på gång för Elite-kortet? Finns det någon kontinuitet i detta så man vet ungefär när det brukar komma? :)
De kommer när de kommer, alltid utan förvarning. Men det sker flera ggr per år normalt sätt. Nästa kan komma imorgon eller efter sommaren, ingen som vet här.
 

Capa

Medlem
Ser att det finns en kampanj ny för Elite som sträcker sig fram till 31/8 där man för 30.000p i välkomstbonus.

Dock står det ”…Erbjudandet gäller endast personer som inte tidigare har varit kort- eller extrakortmedlemmar…”

Detta har säkert diskuterats tidigare, men betyder det att jag som inte varit medlem på ett drygt år i alla fall inte får några poäng för att jag varit medlem en gång i tiden?

Ber om ursäkt om detta besvarats tidigare. Såg den här tråden men den ger inget svar på frågan: https://www.businessclass.se/forum/...å-amex-som-befintlig-kortmedlem.102037/page-2
 
Toppen