Senaste nytt

Dagens bild

81F2EE02-4BB9-4363-B5B3-40B73025C087.jpeg

När planerade USA resan över Super Bowl Sunday blev framflyttad pga. inställt flyg samt flytt av avresedatum så blir det en virtuell-resa i natt… NFL Game Pass inköpt för att få matchen + amerikanska reklamen.

Ja, du har säkert rätt. Mer att jag, i SAS fall, misstänker ”enhancement” så fort det finns ngt annat att skylla på. Var menyerna tillbaka?
Inte kommit så långt ännu, men jag misstänker att de inte kommer vara det eftersom de läste upp alternativen i högtalarna för en stund sedan...
Ingen meny. Ingen information alls om vad pre landing meal var faktiskt. Och allt serverat samtidigt på en bricka. Får hoppas de fixar till det snart.

Men maten var god, och en dansk crew som var på glatt humör och med bra service!

Bra match även om jag höll lite på Bengals. :) Sedan vet jag inte om jag håller med @GOTBound att studion är anti Patriots. Nu känns det tomt att inte få se NFL förrän i september. :( Då tar vi nya tag och så hoppas (alla) vi att Jets går hela vägen. :p

2634CF02-FDDB-4926-9F2D-2E8013136988.jpeg

Ögonblicks bild från GOT, lång kö till Lufthansa/Swiss ekonomi-incheck.
Mycket passagerare överlag på GOT idag.

EDIT:
München, Frankfurt och Bryssel avgår alla tre inom spannet 11:50-12:00, inga förseningar utan schemaläggningen ser ut precis så.

Last edited:
Toppen