Svidde skrev:Hej!Ska flyga till Kap Verde om någon vecka och uppgraderade sittplatserna till stolarna längst fram, såkallade ”Deluxe Seats”.Någon som har erfarenhet av dessa och vet vad som ingår?Hittar inget på Tuis sida om dessa, bara ”Premium Class” och ”Dreamliner Plus”.Klicka för att utvidga...
Svidde skrev:Hej!Ska flyga till Kap Verde om någon vecka och uppgraderade sittplatserna till stolarna längst fram, såkallade ”Deluxe Seats”.Någon som har erfarenhet av dessa och vet vad som ingår?Hittar inget på Tuis sida om dessa, bara ”Premium Class” och ”Dreamliner Plus”.Klicka för att utvidga...
Tja Svidde,Svidde skrev:Hej!Ska flyga till Kap Verde om någon vecka och uppgraderade sittplatserna till stolarna längst fram, såkallade ”Deluxe Seats”.Någon som har erfarenhet av dessa och vet vad som ingår?Hittar inget på Tuis sida om dessa, bara ”Premium Class” och ”Dreamliner Plus”.Klicka för att utvidga...
Tror kanske trådskaparen blandat ihop?011430121 skrev:Rubriken gör mig lite undrande 787-300, något jag missat de är väl 787-8, 787-9 och 787-10?Kan det vara 767-300?Klicka för att utvidga...
Jag förstår inte hur du kan minnas alla gamla trådar, är imponerad.Homer skrev:Påminner mig om att det blev inget av TUI/Thomson's HawaiiflygBritish airline ponders direct flight to Hawaii
Luton, England-based Thomson, a subsidiary of TUI Travel PLC, which is expecting delivery of the Dreamliner beginning in January 2012,
said yesterday it was considering service to Hawaii following a recent survey by the airline in which
Honolulu was rated as the most popular new long-haul destination by 75 percent of respondents.Resa till Hawaii, var bokar jag bäst biljetten? | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Du om någon borde väl vara expert, eller har ni inte dessa på Arlanda. Vi har ju t o m haft en av dessa på NRK.Mr Basic skrev:Tror kanske trådskaparen blandat ihop?Nu är jag ingen expert men visst fasade TUI ut sina B767-300 när pandemin slog till?Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Rubriken gör mig lite undrande 787-300, något jag missat de är väl 787-8, 787-9 och 787-10?Kan det vara 767-300?Klicka för att utvidga...
Robbe skrev:Kostar sittplatserna 300 kr per väg per person att reservera så styrker det mina misstankar.Klicka för att utvidga...
Service och utbud är ju enligt turistklass, dvs inget extra ingår förutom bekvämare stol. Men det är definitivt värt 400 kr extra, vilket det även var från NRK till LPA. Det slår ju SAS Plus med hästlängder även om jag får betala för mat och dryck. Det är ändå bara tre enheter med dryck på SAS som ingår, då kan jag lika bra betala och slippa tjafsa om jag vill ha en utöver ransonen.Svidde skrev:Här var det full aktivitet såg jag.Flyget är en 787-8 med 2-3-2 i "premium class", la till 400kr per person enkel resa när vi bokade stolarna.Skulle egentligen flyga dagen innan med ett Jettime B737 (oklar storlek), så ändringen blev ju till det bättre iaf.Klicka för att utvidga...
Frågan är om man kan köpa loss mittensätet?Alf skrev:Service och utbud är ju enligt turistklass, dvs inget extra ingår förutom bekvämare stol. Men det är definitivt värt 400 kr extra, vilket det även var från NRK till LPA. Det slår ju SAS Plus med hästlängder även om jag får betala för mat och dryck. Det är ändå bara tre enheter med dryck på SAS som ingår, då kan jag lika bra betala och slippa tjafsa om jag vill ha en utöver ransonen.Klicka för att utvidga...
Johannes Winberg skrev:Frågan är om man kan köpa loss mittensätet?Klicka för att utvidga...
Robbe skrev:Om du menar att du vill reservera den platsen också så att 2 personer har totalt tre stolar, då behöver man hos TUI boka ytterligare en endast flygstol och sedan reservera den platsen.Klicka för att utvidga...
SAS Plus (Premium Economy), Finnair Business bl.a.Worldtraveller skrev:Någon som har kläm på om TUI flyger till LPA säsongen 2023/2024 med någon flygplanstyp som har "Premium"...Eller något annat bolag som flyger med premiumclass till LPA...Klicka för att utvidga...