Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Jag ringde igår och fick vänta ca 45min. Det fanns inget till MEX eller EZE trots att United "säljer" 5 biljetter 8/1 till sistnämnda. Pratade med en hjälpsam kille och frågade när han senast bokade en F. Han sa att det var väldigt längde sedan men han visste inte om tillgången var helt strypt eller bara väldigt låg.

• Gilla
Reactions: Gus
Lite färska goda nyheter, ikväll finns det 2 platser i F på FRA-JNB, agenten hade bokat en hel del sådana "till mina chefers stora förtret".
Han sa att det släpps F dagen innan/samma dag från LF.

Lite färska goda nyheter, ikväll finns det 2 platser i F på FRA-JNB, agenten hade bokat en hel del sådana "till mina chefers stora förtret".
Han sa att det släpps F dagen innan/samma dag från LF.

vad är vitsen med att släppa samma dag eller innan . Råkar man ha ledigt och poäng för att faktiskt kunna åka, så behövs det pcr och annat som blir nästan omöjligt att fixa på kort varsel, om man inte råkar bo nära FRA typ

• Gilla
Reactions: Gus
vad är vitsen med att släppa samma dag eller innan . Råkar man ha ledigt och poäng för att faktiskt kunna åka, så behövs det pcr och annat som blir nästan omöjligt att fixa på kort varsel, om man inte råkar bo nära FRA typ
Är väl man redan sitter på en resa i business och kan ändra i så fall. Tex LH i business till samma destination.
Eller annan rutt men samma datum så test etc är klart redan. senaste resan med brorsan hade vi tokyo, Bangkok och LA på span, 3 parallela bokningar (detta var i november) väntade in i sista för att bestämma men test var bokat oavsett och åka skulle vi :)
Blev LA, SAS ut och aircanada samt LH hem men hade där tex dykt upp F ut till LA dagen innan hade vi bokat om till det.

Toppen