Man har väl aldrig fått låda/box på dessa linjer efter frukost?Det kanske inte blir så mycket mer bilder från kortare flygningar om man tittar på vad jag fick när jag bokade om idag.
Jag hade ju åtminstone Snack or Brunch på samtliga flyg på original bokningen som jag skulle åkt på i oktober 2020!!
Visa bifogad bild 123935
Vilken start på året, 3 polarrullar på 5 flygningar, köp en lott.Det kanske inte blir så mycket mer bilder från kortare flygningar om man tittar på vad jag fick när jag bokade om idag.
Jag hade ju åtminstone Snack or Brunch på samtliga flyg på original bokningen som jag skulle åkt på i oktober 2020!!
Visa bifogad bild 123935
Nej, det var vanliga "cafe"-utbudet som brukade erbjudas där. Svångremmen dras åt lite till med andra ord...Man har väl aldrig fått låda/box på dessa linjer efter frukost?
Jag fick denna på både OSL-AMS söndag och AMS-CPH måndag. Den första låg inte i plastlåda, smakade rätt bra. Den andra var också okej men tyckte köttet var lite torrt och ostkrämen var lite klistrig.
Innerförpackning i papp.Jag fick denna på både OSL-AMS söndag och AMS-CPH måndag. Den första låg inte i plastlåda, smakade rätt bra. Den andra var också okej men tyckte köttet var lite torrt och ostkrämen var lite klistrig.