Senaste nytt

Ungdomsbiljetter till Miami?

JockeS

Medlem
Hej

säkert finns svaren i någon annan tråd men inget som jag hittar.

vi ska flyga till Miami nästa år, förhoppningsvis, med våra tonåringar.
Men SAS visar inga biljetter och att ringa dom är lönlöst just nu.

Vi vill flyga med SAS eller flygbolag som man tjänar EuroBonus med.
Men SAS har inga biljetter nu redan som vi kan boka verkar det som?

någon som vet när dessa brukar släppas eller vilket annat bolag man kan flyga med till Miami som ingår i Star Alliansen

Kan du definiera lite mera när ”nästa år” är? Som regler släpper flygbolagen mellan 330 - 365 dagar innan avresa.

4 Juli - 25 Juli, 2022

Om ni åker för semester, och med ursäkt om ni redan är medvetna om detta, men Miami är fruktansvärt i juli månad. Det är monsunregn varje morgon, otroligt kvavt och luftfuktigt och väldigt hög temperatur. Jag lärde mig den läxan som nittonåring, och får det återbekräftat med jämna mellanrum när någon jag känner åkt dit under sommaren och jag inte hunnit varna.

OT: South Carolina har jag fått rekommenderat juni/juli [enligt en vän till mig som bor i delstaten] destination ligger med på min to-do list.

Det finns många strandstäder men Myrten Beach/ Hilton Head är några av de kändaste men det finns flera.

OT: South Carolina har jag fått rekommenderat juni/juli [enligt en vän till mig som bor i delstaten] destination ligger med på min to-do list.

Det finns många strandstäder men Myrten Beach/ Hilton Head är några av de kändaste men det finns flera.
Också varmt, om möjligt varmare på sommaren eller vad säger vår f.d. Charlestonbo @sembl?

Toppen