Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.
C6A55917-7302-45EE-9C34-894DEAB3C8F8.jpeg

Varm frukost på LOTs elite lounge i Warszawa! Avsevärt bättre utbud här än på SAS Gold lounge, särskilt cocktailbaren som öppnar kl 05.00 redan :D.

På SAS-loungen berättade personalen att det mousserande vinet tyvärr "alltid tar slut runt lunch". Om det alltid tar slut så tidigt så känns det som att de kanske bör köpa in mer...? Men vad vet jag.

Visa bifogad bild 119695
På SAS-loungen berättade personalen att det mousserande vinet tyvärr "alltid tar slut runt lunch". Om det alltid tar slut så tidigt så känns det som att de kanske bör köpa in mer...? Men vad vet jag.

Har de tagit över personalen från Auroraloungen på Arlanda? Där ställde de inte fram fulla ginflaskor eftersom "de bara tar slut då."

Hej från Kiruna!
Dags att åka ner till Göteborg/Kungälv för lite jobb över helgen.
Blir en lång väntan (ca 6 timmar) på Arlanda idag pga ett inställt flyg till Göteborg mitt på dagen, men det ska nog ordna upp sig, med bl a lite besök i SAS-loungen samt Pontus.
SK1045 avgår 10:30...

Hälsningar från SAS Gold Lounge på Arlanda!
Mycket folk i farten idag. Har knappt sett så mycket folk här sedan 2019...
Ett vitt vin på karaff och ett par röda flaskor, vad jag kunde se.
Inget bubbel - hade för mig att de skulle ha det i sommar?
Inga vinglas (kanske slut för stunden?), så får dricka vitt vin ur bubbelglas, för det fanns det gott om.

Hej från Kiruna!
Dags att åka ner till Göteborg/Kungälv för lite jobb över helgen.
Blir en lång väntan (ca 6 timmar) på Arlanda idag pga ett inställt flyg till Göteborg mitt på dagen, men det ska nog ordna upp sig, med bl a lite besök i SAS-loungen samt Pontus.
SK1045 avgår 10:30...
Har precis landat på Arlanda. Ska vidare till FCO med SK1841. Blir en lunch på Pontus och vi kanske ses där?
Vi börjar med var sitt glas
ed88b1d17798f67f03bff064876fc813.jpg

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen