Senaste nytt

SAS Friends & Family juni 2021

folo

Medlem
I just denna kampanj verkar inte detta hjälpt, jag har gjort allt detta och har bekräftelse från SAS på att detta är gjort men inget mail/brev med länk och kod.

Det var deadline sista februari också för registrering på investerarportalen för att få vara med på 2021 års kampanjer (F&F). Missade du den deadlinen månne?

En parentes är att jag missade deadlinen med två veckor men ändå fick F&F-mail som aktieägare.
 

GOTBound

Medlem
Det var deadline sista februari också för registrering på investerarportalen för att få vara med på 2021 års kampanjer (F&F). Missade du den deadlinen månne?

En parentes är att jag missade deadlinen med två veckor men ändå fick F&F-mail som aktieägare.

Jag är registrerat enligt konstens alla regler.
Nu har länk ock kod löst sig på annat sätt, men jag kommer maila Investors Relations och ställa frågan vad som gått fel med detta utskick.
482BB60F-FCF9-4684-9899-0054590BCDAF.jpeg
4E52F7ED-CC1E-46FB-B90E-599499ED7BFB.jpeg
65D4B2E1-F9F3-421C-A552-40E735C2F40B.jpeg
 

Fredde18

Medlem
Sugen på det samma fast ett par veckor senare... några timmar kvar att fundera på...
Det blev!
Arlanda-Pula i Vip go i augusti. Drygt 6000kr tutti för 4 pers (alla går som vuxna, barnen växer för fort :D). Ordinarie pris låg i dagsläget på det dubbla. Direktflyg på ditresan men via Köpenhamn på hemvägen mot Arlanda. Knappt tre timmar på Kastrup men med mitt nya silverskap i Eurobonus och sommarkampanjen med tillgång till SAS-lounge så ska vi nog överleva det.

Släkt och vänner vi inte sett där nere på 2 år, förhoppningsvis håller positiva trenden med Covid i sig så vi nu kan besöka dem! (Och få några sköna salta dopp oxå!) Annars får det bli en "pandemi-voucher" om vi måste avboka, känns schysst att de har det på denna deal också.
 

GOTBound

Medlem
Det blev tillslut en weekend i Barcelona i slutet på augusti. Plus verkar onekligen populärt hem från BCN:
Skärmklipp_plus.PNG


Plusgrade och Gold/Diamond tier, är det bättre att vänta tills jag blir Diamond att lägga budet eller uppgraderas mitt buds "värde" automatisk när jag blir Diamond?
 

M@GNÜS

Medlem
Har de redan dödat priserna? De priserna som fanns för någon timme sedan verkar inte existera längre...
 

011430121

Medlem
Det blev tillslut en weekend i Barcelona i slutet på augusti. Plus verkar onekligen populärt hem från BCN:
Visa bifogad bild 118918

Plusgrade och Gold/Diamond tier, är det bättre att vänta tills jag blir Diamond att lägga budet eller uppgraderas mitt buds "värde" automatisk när jag blir Diamond?

Har själv en bokning LPA-ARN tydligen tror SAS att det är många som kommer boka den populära och eftertraktade Plus på den linjen.


23223FF0-0D6A-4645-9125-110C6AAE2DF1.png
 
Toppen