Ställde en fråga till Kundservice innan jul om detta men har ännu inte fått svar.Någon info om vilken service man kan förvänta sig i SAS Plus inom Norden/Europa framöver? Kommer boxen och alkoholen någonsin att komma tillbaka eller är detta det nya "normala"?
Tycker att detta är en bra kompromiss när man jämför med bolag som BA och Turkish som totalslaktat sin ombordservice under covid med ursäkten att det var för "passagerarnas trygghet".
Det är jag medveten om. Hade dock oturen att uppleva BA First under covid, ingen rolig upplevelse.I mitten av januari återgick BA till catering ungefär som det var före Covid-19...
Definitivt inte mitt intryck, baserat på "icke longhaul". Har flugit LHR-ARN några gånger under perioden september-februari, blandat BA och SAS. BA serverade åtminstone chips och kakor i economy när SAS enbart körde med våtservetter i Plus. I början av februari serverades dock polarrulle och chokladkaka i Plus.Tycker att detta är en bra kompromiss när man jämför med bolag som BA och Turkish som totalslaktat sin ombordservice under covid med ursäkten att det var för "passagerarnas trygghet".
Flög EWR-CPH i Business förra veckan. SAS har tillskillnad från många andra bolag behållit samma service som innan, med några modifikationer.