Alla måste ha eget konto. Jag har för mig jag använde min epost för mina grabbars konton innan de skaffade egen epost. Nu använder de appen vid varje flygning.Jag har fyra barn under tolv!
Tänkte boka något imorgon till sommaren nu när jag såg detta erbjudande.
Måste jag registrera alla mina barn som eurobonusmedlemmar för att få poäng för dem i vår pool? Jag listar kanske ut det själv när jag sätter igång, men de har ju inte epostadresser, så hur reggar jag dem?
Några andra tips?
Tack!Alla måste ha eget konto. Jag har för mig jag använde min epost för mina grabbars konton innan de skaffade egen epost. Nu använder de appen vid varje flygning.
6 är svårt... vi är bara 4 men det är svårt det med ibland när man ska boka resor, speciellt bonusresor...Tack!
Gjorde en snabb koll på lissabon i juli. Inte helt lätt med tillgänglighet i plus för en familj på 6. Börjar så smått inse vad jag gjort når jag skaffat så många barn.
Ja, inte bara tillgänglighet som är svårt. Det är svårt överlag att resa med fyra oregerliga barn, en vuxen och jag.. Därför reser vi sällan alla tillsammans om det inte är i folkabussen.6 är svårt... vi är bara 4 men det är svårt det med ibland när man ska boka resor, speciellt bonusresor...
Barn som har egen vilja och låter är friska och under lärande. Se bara problemet med tillgänglighet som ett problem...Ja, inte bara tillgänglighet som är svårt. Det är svårt överlag att resa med fyra oregerliga barn, en vuxen och jag.. Därför reser vi sällan alla tillsammans om det inte är i folkabussen.