Nu har jag fått alla mina tre star awards avbokade (och ombokade)

Allt har varit biljetterat tidigare.
Igår kom en notis i appen, som vanligt inga mail/sms, kl 18:27 att bokning #2 (nov 2021 ARN-FRA-AMS-TPE-AMS-CDG-VIE-ARN) avbokats. Ringde in 20:16 och fick den återställd (helt nytt biljettnr) på några minuter av svensk kundtjänst. Samtalslängd 11 min.
Inatt fick jag en ny notis kl 01:37 att bokning #3 (oct 2021 ARN-CDG-TPE-HKG-TPE-LHR-ARN) var avbokad.
Den är också fixad nu efter ett samtal till SAS kl 08:04. Bara en par minuter väntetid här med. Total samtalslängd 9min.
Har inlett samtalen med att "det verkar ha blivit en sån bot-avbokning" så har det gått väldigt snabbt då agenten vet vad de ska söka efter.