När ett annat bolag blivit skickligare på marknadsföring...
Då varumärket Ryanair nu är så etablerat och starkt har jag svårt att se att någon förändring inom kort. IKEA har ju klarat sig ett tag på sin lågprisprofil
.
När inte ens den mängd dynga som O'Leary spyr ur sig skrämmer kunderna kan jag inte förstå vad som skulle kunna...
Folk påstår att de ska lämna bolaget, men sedan väger priset alltid tyngst. Priset är det överlägset starkaste konkurrensmedlet i alla brancher, iaf om man vill nå de stora massorna.
Det spelar INGEN roll om man verkligen är billigast om man lyckas övertyga människor om att det är så. Att vara top of mind när folk tänker billigt... det är ovärderligt.
Det enda jag i realiteten tror skulle kunna skrämma bort kunder från Ryanair är att ett par flygplan skulle ramla ner. Det gjorde västerlänningar rädda för öststatsbolag i över 40år, trots att säkerheten inte var ett problem längre.