Senaste nytt

Singapore Airlines och Corona

Axxo

Medlem
Jag och min tjej har en T&R med SQ First i december och dom senaste dagarna har jag inte kunnat logga in på mange booking på SQ hemsida. Jag minns att jag kunde det föra några månader sedan. Just nu så står det att bokningnumret inte finns? Har någon samma problem?

Jag har fick ett mail från SAS med biljettnumretför några månader sedan så bokningen är bekräftad.
 

Gargamel

Medlem
Jag och min tjej har en T&R med SQ First i december och dom senaste dagarna har jag inte kunnat logga in på mange booking på SQ hemsida. Jag minns att jag kunde det föra några månader sedan. Just nu så står det att bokningnumret inte finns? Har någon samma problem?

Jag har fick ett mail från SAS med biljettnumretför några månader sedan så bokningen är bekräftad.

Fungerar för mig med bokning i november
 

Gargamel

Medlem
Fungerar för mig med bokning i november
Dock kan jag inte book the chef, är det någon Corona grej?

Screenshot_20200812-163902_Chrome.jpg
 

Punktpunkt

Ny medlem
Pratade med en agent från Tallinn idag om tillgänglighet med ANA F från Frankfurt och London till Tokyo någon gång mellan mars-juni. Fanns ingenting. Höll på att leta i ca 30 min. Kanske ska pröva att ringa någon annandag och prata med en annan agent så kanske det dyker upp?
Hur hittade du tillgängligheten?
Finns ju massvis av två platser i ANA F på Europalinjerna..
 
Toppen