Jag hade kortet i ca 1,5 år (sa upp det nyss) och under den tiden hände inget sånt i alla fall. Åtminstone inget jag fick ta del av.Brukar det komma dubbla poängkampanjer för scandickortet liknande som för Nordic Choice MC eller SAS MC?
"Och du! Poäng som har tjänats genom Scandic Friends MasterCard och våra utvalda partners funkar fint att spendera men dessa poäng hjälper inte till att klättra i nivå (dvs. de är inte nivågrundande)."Räknas poängen man tjänar med kreditkortet mot Scandic Friends-nivåerna? Och har man isåfall högre intjäning (25-30p/100kr) från nivå 5 och uppåt?
Eftersom det är SEB bakom är det högst sannolikt att crv transaktionerna inte genererar poäng men hör gärna feedback som nån som har kortet.Funkar detta kort med Cxxxe? Är det en möjlig workaround för att få poäng till SAS?
Det varierar per kortprodukt. Jag rekommenderar att ingen ytterligare uppmärksamhet ägnas ämnet.Eftersom det är SEB bakom är det högst sannolikt att crv transaktionerna inte genererar poäng men hör gärna feedback som nån som har kortet.