Senaste nytt

Amex Elite: Spendera 15k, få 15k extra poäng

JAONHA

Medlem
+1 som inte fått mail men har valt e-post för marknadskommunikation.

Fråga snällt via appen och de skulle fixas inom 24h. Tumme upp!
 

Linmet

Medlem
Var såklart inte inoptad. Kände inte ens till funktionen.

försökte be om opt in i chatten i appen. Ingen succe.
 

Axxo

Medlem
Båda mina föräldrar har Elite och jag fråga åt dom i chatten på deras inlogg om erbjudandet och amex sa att det inte gick då dom inte valt att då reklam via Mail. Mina föräldrar har varit kunder länge samt har fler kort hos amex.... tråkigt.. tråkigt.
 

FFS

Medlem
Jag hade inte kryssat i opt-in för mail.
Chatten säger bara att det inte går att bli tillagd... men att jag får alla erbjudanden nu när jag gjort opt-in. Jag vet inte vad jag ska säga. Har haft kortet i 7år, kan tycka att de kan vara lite flexibla
 

Rickard_O

Medlem
Herregud vilken tombola detta var, hoppas verkligen det löser sig för gamla kortmedlemmar som inte haft det iklickat.
Jag klickade i att jag ville ha mail ca. en 15-30 minuter innan erbjudandet kom så jag fick ju såklart inget mail.
Vet dock inte om det påverkade att jag hade klickat i det innan erbjudandet gick ut offentligt för när jag kontaktade kundtjänst nu på chatten så gick det alldeles utmärkt, länken skulle komma till mig inom 24h.

Nu har jag iofs inte fått någon länk än, men om jag som haft kortet i drygt 3 månader vs någon som haft det i 7 år får det aktiverat ändå så är det ju katastrof.
 
Last edited:

Robert flysas

Moderator
Ni som inte fått något Mail - ring kundservice. Som några skrivit så skall de ta det vidare. Som alla andra företag vill de behålla sina kunder, kan inte tänka mig de nekar att ordna detta för er som inte fått mailet. Ring eller chatta dygnet runt:):)Att ringa brukar dock vara bäst av egen erfarenhet.
 
Last edited:
Toppen