Senaste nytt

SAS A350-900 XWB!

Lauda 777

Medlem
Så där jag, två av varandra oberoende källor stödjer det hela. Jag tror nog att vi inte behöver måttband för att på ett någorlunda vetenskapligt sätt kunna avfärda de tidigare hittepå killgissningarna kring vilka platser som är extra långa.

Nu skall bara luftkuddarna i stolarna punkteras e gång för alla också!

Sas a350 har inga luftkuddar. Tack och lov.
 

Jönsson

Medlem
Denna kan vara ok.
541BC73D-4545-4733-A5F8-687AC6C9D8FE.jpeg
 

A-350

Ny medlem
Chips? Är du från vettet? Det ingår bara på shorthaul. Gott & Blandat ingår jämna måndagar före halvmåne, annars bara torra mandlar.
Jo, man var bra svettig när man tog mod till sig och frågade om chips. Ibland fick man nej, ibland ja och en gång tog flygvärdinnan helt sonika fram menyn för att ta reda på vad som egentligen gällde..
Tidigare ingick endast mandlar/gott och blandat på longhaul men nu ingår ALLT ur café vagnen. Så marabou till alla haha!
 

Johan Hbg

Medlem
Lanseringen på New York, som skulle varit 29e mars, är försenad eller nåt liknande. Alla flygen från 29e är ändrat. Vårt flyg den 31e har tex fått en A330 istället. Vissa har A340. Vad händer SAS?
 

crown

Medlem
Lanseringen på New York, som skulle varit 29e mars, är försenad eller nåt liknande. Alla flygen från 29e är ändrat. Vårt flyg den 31e har tex fått en A330 istället. Vissa har A340. Vad händer SAS?

Samma på Peking, skulle ha börjat med A350 den lördagen den 29:e feb. Men flyttades fram en vecka för någon månad sedan.
 

Johan Hbg

Medlem
Samma på Peking, skulle ha börjat med A350 den lördagen den 29:e feb. Men flyttades fram en vecka för någon månad sedan.
Stämmer detta så är det uselt. Först slår man på stora trumman med pukor och trumpeter med datum för alla premiärer. Sen blir det inte så ändå.
Jaja vi får väl se. Riktigt säker är man väl inte förrän man är i luften.
 

Tongen2

Medlem
Lanseringen på New York, som skulle varit 29e mars, är försenad eller nåt liknande. Alla flygen från 29e är ändrat. Vårt flyg den 31e har tex fått en A330 istället. Vissa har A340. Vad händer SAS?
Såg det nu också på min bokning. Står dock kvar den 29 mars som första resa till New York på SAS hemsidan. Får väl avvakta och se vad det blir.
 
Toppen