Senaste nytt

Problem att logga in på SAS?

Jag har haft många problem senaste dagarna...

1. Ibland går det inte att logga in, men det brukar fungera efter några försök
2. Skulle boka ett flyg häromdagen och det tog 4 försök innan det gick genom
3. Jag kan inte ändra sittplats på något av mina 4 bokningar - jag var tvungen att ringa in och begära en ändring

Helt obegripligt dåligt... och massa fel i webbläsaren (som vanligt)... o_O

Screenshot 2018-11-05 14.39.05.png

Någon som tittat på sin aktivitet sedan i tisdags? Jag kikade just för jag tyckte att det kändes som att jag hade ungefär 10k för få baspoäng och mycket riktigt - enligt aktivitetslistan har jag inte tjänat några baspoäng alls i år (trots att jag sedan länge har klarat EBG i år!). Jag har även flighter som har undertiteln "baspoäng" men bara visar extrapoäng.

Nu kan det ju vara något med just mitt konto, men det skulle ju inte heller förvåna mig om SKIT har ställt till något under förra veckan...

Har förmodligen samma sak. Överst där en status-bar visar hur långt man kommit till Guld/Diamant stämmer, likaså summan intjänade baspoäng som står där men i aktivitetslistan är alla poängen i Extrapoäng-kolumnen. En del av dem står det Baspoäng och en del Status Points och resterande bara Points Earned.

Så det verkar som de summeras korrekt men visas felaktigt i kolumnerna. Har faktiskt slutat titta på kolumnrubrikerna, tycker att det varit siffror i fel kolumner där sen jag började titta men summeringen av baspoäng har alltid varit korrekt.

Kommer in - dock ej fått tillbaka poäng för avbokad award. Brukar ju komma in direkt efter avbokning. Nu har det gått 15 min men inga poäng...

Toppen