Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

Upplever mer och mer att det handlar om att få "rätt" agent i Tallin. Huaca känns som det blivit vanligare.

Jag har fått igenom en del udda routings efter att först blivit nekad av annan agent.

...

Gött. Tack för input. Inser att det inte är så stor mening med att spekulera, bara att ringa och prova.

Säg inte de, jag hade svårt att få igenom CPH-MUC-MEX-PTY-CUN...

Löste sig dock till sist :)

Det är ju dock lite skillnad.

Din resa:
1. Det finns Star Alliance direktflyg mellan MEX-CUN
2. MEX-PTY-CUN är 208% längre än sträckan MEX-CUN

@Climber resa
1. Det finns inga Star Alliance direktflyg mellan MIA-PVR
2. MIA-PTY-PVR är "endast" 67% längre än närmsta Star Alliance-rutten från MIA, vilket är MIA-IAH-PVR.

Med det sagt - det mesta går att lösa om man lägger fram det på rätt sätt :D

OK, trodde det inte var OK att resa inrikes via ett annat land men det gick alltså? Gäller det endast om start- och slutdestination är inom samma land?

Är det isf även okej med CPH-ORD-YYZ-AUS?
(Köpenhamn-Chicago-Toronto-Austin)

United tycks ju vara väldigt snåla med platser, medan Air Canada erbjuder en hel del business...

Ja, det är ju det som är frågan. Det har ju snackats om "Cabotage" i andra trådar. Har inte full koll på definitionen av det men tänker att det skulle kunna bli ett problem här.
ORD-YYZ-AUS med United borde vara ok, men inte icke amerikanska bolag. Hur det blir när man startar utanför USA låter jag vara osagt.
Jag har dock kunnat flyga ICN-LAX-NRT-SFO förut, men det var ett jäkla knappande i Los Angeles innan jag kunde checka in.

Om jag vill boka Hongkong - Taipei - Shanghai med Eurobonuspoäng hos *A och stanna 3 dagar i Taipei, är enda alternativet att boka 2 enkelbiljetter och därmed åka på två serviceavgifter á 450 kr?

Toppen