Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

Lagerman

Medlem
Verkligen bra med variation i kriterierna! ”Synd” bara att man varit medlem ända sedan 2016...... Med det sagt så är detta lätt det mest värdefulla forumet jag varit med i. Keep it up! :)
 

Fredde18

Medlem
Haha, jag tänkte spontant att denna kvalificerade jag mig för, men ett bevis för att tiden går allt för fort är att när jag kollade har jag varit medlem sedan 2016! (Eller ett tecken på dåligt minne. Fasen, jag är ju nyss passerad 40 år bara...) Men kul urvalskriterie!
 

gjohansson

Medlem
Haha, jag tänkte spontant att denna kvalificerade jag mig för, men ett bevis för att tiden går allt för fort är att när jag kollade har jag varit medlem sedan 2016! (Eller ett tecken på dåligt minne. Fasen, jag är ju nyss passerad 40 år bara...) Men kul urvalskriterie!
Precis samma här. Kan inte förstå det var 2016 jag reggade mig.
 
Tack alla som valde att bli värvade till Billhop med hjälp av min länk under december månad! Det kändes som att det blev julafton flera gånger och att jag har varit snäll eftersom tomten kom med julklappar flera gånger om :) Jag tänkte utmana @Tonton i Excel-nörderi :) så jag har sammanställt värvningarna i ett fint Excel-ark:
Billhop.jpg
 
Toppen