Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

Mycket uppskattad tjänst! Mycket lätt att få överblick över bonusresorna, synd att SAS blockat sidan :-( Att söka via sas sökverktyg är ju som att leta efter en nål i en höstack i jämförelse.

Jag laddade hem appen från Github, efter att jag gjort några testsökningar så är mitt ip spärrat Spärrat på sas.se. Måste nu använda VPN för att komma åt sas.se.

Jag laddade hem appen från Github, efter att jag gjort några testsökningar så är mitt ip spärrat Spärrat på sas.se. Måste nu använda VPN för att komma åt sas.se.
Hur många sökningar gjorde du? Har du i tillägg gjort många sökningar på sas.se den senaste tiden?

Mycket uppskattad tjänst! Mycket lätt att få överblick över bonusresorna, synd att SAS blockat sidan :-( Att söka via sas sökverktyg är ju som att leta efter en nål i en höstack i jämförelse.

Fick också min ip spärrad hos sas, Halvkul..

Tråkig julklapp från SAS. Jag har gjort ca 30 sökningar idag, men över mobilt bredband. Förmodligen blockeras inte dessa IP-adresser eftersom det skulle kunna drabba "fel" användare.

Jag ser att SAS nu har lagt till ytterligare information i anropen vilket gör att de enklare kan avgöra om ett anrop till deras API härstammar från någon av deras sajter eller inte. Det går förmodligen relativt enkelt att maskera anropen så att ser ut att komma från sas.se men jag kommer inte att ge mig på det.

Så då måste jag tyvärr dödförklara även konsollklienten. Koden får ligga kvar men jag plockar ner alla "släpp".

Toppen