Senaste nytt

Curve betalkort

Börjar närma sig 13 Dec och lite GBIT jobb inför SAS MC-helgen.
Är det säkrast att flytta över allting den 13? Om jag flyttar över på helgen, finns de risk att de hamnar på måndagen?
Säkrast göra på fredag antar jag, men var inte så het som jag i höstas, då flyttade jag en hel del strax efter klockan 00.00 på fyllan. Tänkte inte på att klockan är 23 i Storbritannien, så betalningarna hamnade på torsdag istället för fredag, haha klantigt. :D:confused:

Köp via Klarna verkar lite lurigt, förra gången köpte jag under helgen med SAS MC men det drogs först på måndagen. Hade varit säkrare å handlat tidigare och använda GBIT.

Är heller inte så lätt att flytta massor på en gång under fredagen, det tar stopp, man får sprida ut det lite. Börja med största köpen.

Vad i... Transaktionerna på Curve från black friday den 29e nov går inte att flytta med GBIT. Någon annan som har samma problem? Handlar om rätt många tusenlappars poäng man får miste om om det inte funkar...

Vad i... Transaktionerna på Curve från black friday den 29e nov går inte att flytta med GBIT. Någon annan som har samma problem? Handlar om rätt många tusenlappars poäng man får miste om om det inte funkar...
De är 15 dagar gamla om jag räknar rätt. Mina köp den 30.e kunde jag flytta. Dock tog det stopp efter 8 transaktioner.

Toppen