Senaste nytt

Nyhet! Koppla ditt betalkort till Eurobonus.

Emil123

Medlem
Var kan jag se vilka kort jag har kopplat? Såg ngn tidigare i tråden också kunde se vad man köpt med resp. kort? Letat överallt (nästan) men kan inte hitta. Fick felmeddelande när jag kopplade amex och när jag testade igen stod det felmeddelande att kortet kanske redan var kopplat.
 

Tonton

Medlem
Var kan jag se vilka kort jag har kopplat? Såg ngn tidigare i tråden också kunde se vad man köpt med resp. kort? Letat överallt (nästan) men kan inte hitta. Fick felmeddelande när jag kopplade amex och när jag testade igen stod det felmeddelande att kortet kanske redan var kopplat.

Jag fick detsamma. Testa att logga ut och in igen, så kommer du till din "profil" - där ser man vilka kort som är kopplade :)
 

Skogi

Medlem
Kommer det fortfarande funka att dra det vanliga Eurobonuskortet utan betalfunktion vid köp och på så vis få poäng?
 
Jag får fortfarande felmeddelande när jag försöker koppla Amex till detta. Har testat att logga ut och in men ser fortfarande ingen koppling. Någon annan än jag som har detta problem?
 

HCas

Medlem
Jag får fortfarande felmeddelande när jag försöker koppla Amex till detta. Har testat att logga ut och in men ser fortfarande ingen koppling. Någon annan än jag som har detta problem?

Samma problem här. Kan inte koppla mitt SAS-Amex, däremot går det bra med alla andra kort inklusive det från Bank Norwegian (!).
 
Toppen