Senaste nytt

SAS A350-900 XWB!

jumbooze

Medlem
Återstår att se om bolaget som inte ens fyller sina miniglas till hälften vid ombordstigning
Hmm, inte bara jag som märkt detta, nästa gång ska jag demonstrativt mäta innehållet för att se om jag får en reaktion, det känns som man verkligen hoppas att man ska klara sig på en flaska och sen när de måste öppna en till så blir det mer i glaset ( är min erfarenhet )
 

Resenaren55

Medlem
Kaffebryggare avdelningen med kylen ligger väl i galley medans den nya baren ligger ungefär på samma ställe som den gamla på 330/340 allt tycker jag iallafall ser riktigt bra ut.
och även ekonomi med dens större ife skärmar vad det ser ut?
 
Hmm, inte bara jag som märkt detta, nästa gång ska jag demonstrativt mäta innehållet för att se om jag får en reaktion, det känns som man verkligen hoppas att man ska klara sig på en flaska och sen när de måste öppna en till så blir det mer i glaset ( är min erfarenhet )
Jag märker det också. Knappt en mun i glaset många gånger...
 

fcx

Medlem
Och nu slipper crewet gå runt och sälja dryck i SAS Go - passagerarna måste nu gå bak och handla själva. Varför satte dom inte i en Selecta-automat istället som sköter betalningen också så SAS-crew kunde få "jobba" ostört hela flygningen

Här måste man ge Norwegian beröm. Beställning och eventuell betalning (gratis i PE) sker genom IFE, och sedan kommer leverans inom någon minut. För SAS som säger sig vilja ligga i teknikens framkant för att förenkla för passagerarna är detta ett koncept de borde stjäla.
 

jumbooze

Medlem
Här måste man ge Norwegian beröm. Beställning och eventuell betalning (gratis i PE) sker genom IFE, och sedan kommer leverans inom någon minut. För SAS som säger sig vilja ligga i teknikens framkant för att förenkla för passagerarna är detta ett koncept de borde stjäla.
Nej, nu är det för pax hälsa som de ska resa på sig och gå bak...
 

palmen

Moderator
SAS nya plan och nya inredning är självklart väldigt intressant för forumet. Jag vill dock påminna om att det inte är ok att ta bilder från andra sidor och posta här, om man inte har tillstånd att göra det. Länka gärna till bilderna om det är från någon annans sida, era egna bilder är helt ok att posta.

Det finns några bilder tidigare i tråden från Simply Aviation, har stämt av med personerna bakom den sidan att det är ok att de bilderna ligger kvar.

/Moderator
 
Toppen