Canadien
Medlem
Jo det är sant, men har aldrig sett dylik lucka på något plan tidigare.Är väl samma som gardinerna som dras för eller dras bort för att ha sikt under t.ex. landning
Jo det är sant, men har aldrig sett dylik lucka på något plan tidigare.Är väl samma som gardinerna som dras för eller dras bort för att ha sikt under t.ex. landning
Hmm, inte bara jag som märkt detta, nästa gång ska jag demonstrativt mäta innehållet för att se om jag får en reaktion, det känns som man verkligen hoppas att man ska klara sig på en flaska och sen när de måste öppna en till så blir det mer i glaset ( är min erfarenhet )Återstår att se om bolaget som inte ens fyller sina miniglas till hälften vid ombordstigning
Jag märker det också. Knappt en mun i glaset många gånger...Hmm, inte bara jag som märkt detta, nästa gång ska jag demonstrativt mäta innehållet för att se om jag får en reaktion, det känns som man verkligen hoppas att man ska klara sig på en flaska och sen när de måste öppna en till så blir det mer i glaset ( är min erfarenhet )
Och nu slipper crewet gå runt och sälja dryck i SAS Go - passagerarna måste nu gå bak och handla själva. Varför satte dom inte i en Selecta-automat istället som sköter betalningen också så SAS-crew kunde få "jobba" ostört hela flygningen
Nej, nu är det för pax hälsa som de ska resa på sig och gå bak...Här måste man ge Norwegian beröm. Beställning och eventuell betalning (gratis i PE) sker genom IFE, och sedan kommer leverans inom någon minut. För SAS som säger sig vilja ligga i teknikens framkant för att förenkla för passagerarna är detta ett koncept de borde stjäla.
Nja mer mössan i handen va? Man ska inte kunna sitta som en brukspatron o klicka på skärmen eller ringa på klockan.Nej, nu är det för pax hälsa som de ska resa på sig och gå bak...
Ännu roligare att få OpUp från Go till "PlusMittsäte"