Senaste nytt

Black Friday 2019

ekf

Medlem
Riktigt bra kampanj som sagt då minst 34500 poäng för 0:- är svårslaget.
Nja, du får ju jämföra rätt.. ;)
Om man lagt spenderingen på Amex Premium istället så hade man tjänat 6750 poäng istället, eller 9000 med Amex Elite. Således får man minst 25500 för 0kr... :rolleyes:
Det är fortfarande en fin deal...
 
Last edited:

M.K

Medlem
@ekf Ok, jag gör ett nytt försök att beskriva dealen bättre.

Istället för att betala 1200:- under tre månader för Elite och 9000p (13,33öre/p) så får jag faktiskt minst 34500p för 0:-. (0,00öre/p). Me like. ;)

Edit. Jag är redan klar med vouchers för året också och har EBD status så inget mervärde där heller med Elite som komplicerar uträkningen. :)
 
Last edited:

Canadien

Medlem
Man kan bara ha 2 kreditprodukter med Amex eller hur? Har Elite och Premium, alla årets 3 vouchers triggade, borde sagt upp Elite för några månader sedan...
 

Erth

Medlem
Jag kunde ej teckna enligt auto-svaret från amex.

Står att jag ansökt om liknande produkt inom 3 månader sedan , vilket ej stämmer.

Har premium och plat
 

M.K

Medlem
@Canadien Exakt, därför dealen är så perfekt timad. Plat måste såklart behållas i mitt fall, speciellt efter en äkta enhancement.

Elite däremot fyller ingen egentlig funktion i nuläget mer än bra poängavkastning på hög spend. Som jag ser det är det bara att ta tillbaka det senare efter nyår till nya vouchermål efter en stund med detta.:)
 

Axxo

Medlem
Jag skaffade Amex platinum för två månader sedan och sedan Jag avsluta mitt Amex Premium för 2 månader sedan. Tror ni jag kan signa upp på amex class nu för att få 30 000 poäng?
 

Homer

Medlem
IHG
https://www.ihg.com/content/us/en/deals/hotel-offers/cybersale
Book: November 11 – December 17, 2019
Stay: November 14, 2019 – May 31, 2020

Nu har de förbättrat erbjudandet, från 25% till 30%, i alla fall står det så.

Black Friday Hotel Deals: Members save up to 30%*
This year, give the gift of experiences, new destinations and quality time together during our Cyber Sale.

Book: November 29 – December 6, 2019
Stay: December 3, 2019 – May 31, 2020

https://www.ihg.com/content/us/en/deals/hotel-offers/cybersale
 

pedantic

Medlem
Man kan bara ha 2 kreditprodukter med Amex eller hur? Har Elite och Premium, alla årets 3 vouchers triggade, borde sagt upp Elite för några månader sedan...

Jag kunde ej teckna enligt auto-svaret från amex.

Står att jag ansökt om liknande produkt inom 3 månader sedan , vilket ej stämmer.

Har premium och plat
Åkte på samma auto-beslut, har SAS Elite sen ett år tillbaka och nytecknade Platinum på senaste 25% kampanjen i oktober.

Stod i felmeddelandet att man kan ringa Amex vardag 8-17, någon som pratat med dom och fått igenom kampanjen ändå?

Extra 30 000 fina EuroBonus poäng när man gjort ”klart” Elites årets två 2-4-1 vore ju trevligt! :D
 
Last edited:
Toppen