Senaste nytt

Måste akut avboka resa, vilket försäkringsbolag?

Bra att veta, det var nytt för mig.

"Om en medlem eller annan person som använder medlemmens poäng blir sjuk mindre än en arbetsdag före en EuroBonus-resa krävs ett läkarintyg för ombokning eller för utfärdande av en ny biljett/kupong. Detta gäller under förutsättning att poängen är giltiga. Utgångna poäng kan inte återanvändas. I händelse av ändringar eller om nya dokument krävs måste du kontakta SAS EuroBonus"

Haha, bättre än julafton! :) Bara du inte vänjer kidsen vid Singapore Airlines 'Yummy Meal' (i främre kabinen). Då blir det good bye polarrulle! ;)
Någon speciell av måltiderna som är extra god? Vi ska åka med Singapore Airlines till Australien i december! :) Jag tror dock polarrullarna blir svårslagna! :) Vi brukar dessutom norpa med oss en sådan till hotellet för att stilla hungern när kidsen vaknar jetlaggade och hungriga mitt i natten. :rolleyes:

Någon speciell av måltiderna som är extra god? Vi ska åka med Singapore Airlines till Australien i december! :) Jag tror dock polarrullarna blir svårslagna! :) Vi brukar dessutom norpa med oss en sådan till hotellet för att stilla hungern när kidsen vaknar jetlaggade och hungriga mitt i natten. :rolleyes:
Jag har inte beställt Yummy till kidsen själv. Funkar inte från CPH, så där blev det 'ordinär' child meal, vilket inte var dumt iofs. Det uppskattades. På hemresor mitt i natten har det aldrig riktigt varit läge att fixa Yummy meal eller motsvarande då sömn är prio.

Btw. även lillkillen fick trerätters :)
IMG_20190514_164924.jpg

Toppen