Melbourne
KNA Medlem 27 Oktober 2019 #3 192 På puben Black Swan hängde en tavla och reagerade på regnummret SE , en av 11 tillverkade med lång historia , 14 pax tog de Svenskt Flyghistoriskt Forum • Visa tråd - SE-ACZ, Fokker FXII Attachments 20191027_162423(0)-01.jpeg 130,2 KB · Visningar: 487
På puben Black Swan hängde en tavla och reagerade på regnummret SE , en av 11 tillverkade med lång historia , 14 pax tog de Svenskt Flyghistoriskt Forum • Visa tråd - SE-ACZ, Fokker FXII
TjudöBoy Medlem 29 Oktober 2019 #3 195 Plötsligt visar sig solen, mellan dessa otaliga regnskurar, just före den tänker sänka sig bakom horisonten.
Plötsligt visar sig solen, mellan dessa otaliga regnskurar, just före den tänker sänka sig bakom horisonten.
Mr.cake Medlem 29 Oktober 2019 #3 196 Östersund till Umeå, med en ny operatör Jonair, väldigt speciell flygning och stor cred till piloterna
Östersund till Umeå, med en ny operatör Jonair, väldigt speciell flygning och stor cred till piloterna
TjudöBoy Medlem 1 November 2019 #3 198 Höstjaktens tider är här, hoppas på bra väder till söndag då jag har tänkt mig ut å skjuta med äldsta dottern som tog jaktkort i slutet av sommaren!
Höstjaktens tider är här, hoppas på bra väder till söndag då jag har tänkt mig ut å skjuta med äldsta dottern som tog jaktkort i slutet av sommaren!
Jönsson Medlem 1 November 2019 #3 199 TjudöBoy skrev: Visa bifogad bild 99236 Höstjaktens tider är här, hoppas på bra väder till söndag då jag har tänkt mig ut å skjuta med äldsta dottern som tog jaktkort i slutet av sommaren! Klicka för att utvidga... Caesar Guerini eller Beretta? Last edited: 1 November 2019
TjudöBoy skrev: Visa bifogad bild 99236 Höstjaktens tider är här, hoppas på bra väder till söndag då jag har tänkt mig ut å skjuta med äldsta dottern som tog jaktkort i slutet av sommaren! Klicka för att utvidga... Caesar Guerini eller Beretta?
Agö Medlem 2 November 2019 #3 200 Daniel Berlin, Skåne-Tranås. På pappret två stjärnor, i verkligheten snäppet vassare.