Senaste nytt

Hur söker jag Priority Pass som Amex Platinum

Matore

Medlem
Nån som kan guida var jag söker PP när jag är inloggad på MItt konto. HIttar det f-n inte. Minns att det var stökigt att hitta förra gången jag hade Platinum

Nån som kan guida var jag söker PP när jag är inloggad på MItt konto. HIttar det f-n inte. Minns att det var stökigt att hitta förra gången jag hade Platinum

Jag fick mitt ungefär samtidigt som jag fick kortet. Det är enbart extrakortsmedlemmar som måste söka PP själva.

Ungefär hur lång tid tar det för extrakorts innehavaren från beställning till att få PP i brevlådan. Platinum beställdes i torsdag och jag som extrakorts innehavare ska ut och flyga den 24.e frågan är om man hinner få Platinumkortet och sen beställa PP innan dess.

Ungefär hur lång tid tar det för extrakorts innehavaren från beställning till att få PP i brevlådan. Platinum beställdes i torsdag och jag som extrakorts innehavare ska ut och flyga den 24.e frågan är om man hinner få Platinumkortet och sen beställa PP innan dess.
Amex kort brukar ta lite mindre än en vecka att få men kommer inte riktigt ihåg hur lång tid det tog för mig att få Priority passet. Det bästa du kan göra är att ansöka så fort Platinumet kommer om ett PP och hoppas att det dyker upp innan det 24:e. Om det inte hinner fram kan du fixa ett digitalt kort att använda så länge.

Toppen