maswan
Medlem
Mindre dålig, men inte speciellt bra. Det gäller att vara snabbt av planet.
Jag har svårt att komma på någon bättre på rak arm, men många sämre. Men det går ju att vara i topp 20% och fortfarande vara "inte speciellt bra", förstås.
Mindre dålig, men inte speciellt bra. Det gäller att vara snabbt av planet.
På A-piren har det i alla fall funnits bra toaletter alldeles bakom MAXMen den är inte direkt bättre på de andra delarna. på A-piren (heter det väl?) finns det väl typ ingen alls, och någon enstaka en våning ner precis innan baggagehallen.
Jag trodde det var B-pirenPå A-piren har det i alla fall funnits bra toaletter alldeles bakom MAX
A-piren T5 gate 1 - 10
B-piren T5 gate 11-24
Sen finns/fanns det planer på att kalla A-piren för E och B-piren för D, antagligen för att förvilla ryssen och gör Arlanda ointagligt...
Visa bifogad bild 97797
Javisst, skissen jag bifogade är ju onekligen tämligen logisk. Försökte bara skoja till det lite.Om man bygger ihop hela Arlanda någon gång så man faktiskt kan gå mellan ternubakerna landside så vore det ganska logiskt att döpa om de till A-E.
Javisst, skissen jag bifogade är ju onekligen tämligen logisk. Försökte bara skoja till det lite.Antar för övrigt att du menar "terminalerna airside", inte menat som besserwisser även om det kanske kan låta så.
A-piren T5 gate 1 - 10
B-piren T5 gate 11-24
Sen finns/fanns det planer på att kalla A-piren för E och B-piren för D, antagligen för att förvilla ryssen och gör Arlanda ointagligt...![]()
Det plus en Oslo-inspirerad omdöpning av alla gater till pirbokstav och siffra skulle sitta fint det med.