Abbs
Medlem
Under 2000kr natten kan man ju få detta förLåter trevligt - vad är du redo att betala per natt på nedan "hotell"?
Under 2000kr natten kan man ju få detta förLåter trevligt - vad är du redo att betala per natt på nedan "hotell"?
Min smärtgräns brukar landa på ungefär 6-8KSEK per natt, kan ju bli mer om det t.ex bara är ett par nätter och någonting speciellt som skall firas. Det är ju oftast långt ifrån listpris (det var bättre förrLåter trevligt - vad är du redo att betala per natt på nedan "hotell"?
Var då?Under 2000kr natten kan man ju få detta för![]()
Min smärtgräns brukar landa på ungefär 6-8KSEK per natt, kan ju bli mer om det t.ex bara är ett par nätter och någonting speciellt som skall firas. Det är ju oftast långt ifrån listpris (det var bättre förr), men å andra sidan är det betydligt vanligare med erbjudanden etc. nuförtiden. Och oerhört mycket lättare att hitta dem med alla tjänster på nätet.
Min smärtgräns brukar landa på ungefär 6-8KSEK per natt, kan ju bli mer om det t.ex bara är ett par nätter och någonting speciellt som skall firas. Det är ju oftast långt ifrån listpris (det var bättre förr), men å andra sidan är det betydligt vanligare med erbjudanden etc. nuförtiden. Och oerhört mycket lättare att hitta dem med alla tjänster på nätet.
Kan lägga till:Har en fyra nätters stay på four season i dec. Betalar 7000kr/natt och förväntar mig:
- limoservice vid flygplatsen
- drink/vatten i bil
- tilltal vid namn i reception, och att alla i personalen går ur vägen när man går förbi dem och tilltalar en ”sir”
- exceptionella drinkar
- exceptionell mat
- gratis upgrade om rum ledigt
- bagageservice (tar väskor vid ankomst)
- bagageservice (packar väska vid avresa)
- skoputs och skjorttvätt klart samma dag
- kuddmeny
- städerska som städar rum och lägger in praliner/godis på kudden varje gång vi lämnar rummet.
- grym frukost med buffé och a la carte
- osynlig service vid pool och andra faciliteter. Ex. De bäddar upp solsängen utan att vi behöver fråga.
- tyst och lugnt
- barnfritt
- handskrivet brev
- dag 2 och framåt vet de exakt vad vi dricker till frukost
- förfriskning vid checkin
- kontinuerligt erbjuder förfriskningar vid pool
- proteinshake vid gym
- bra och stabilt wi-fi
- limoservice vid shopping med butler
- concierger
- club floor