Senaste nytt

SAS After Work, 12 september i Stockholm

Någon mer än jag som noterade att det sista de sa var att de skulle införa dynamisk prissättning på award. Förvånad att ingen kommenterat detta, jag kan dock ha hört fel då jag pratade med @Claes L under presentationen.

Någon mer än jag som noterade att det sista de sa var att de skulle införa dynamisk prissättning på award. Förvånad att ingen kommenterat detta, jag kan dock ha hört fel då jag pratade med @Claes L under presentationen.
Hoppas inte då sådana förändringar brukar tas för tillfälle att höja priset på 95% men bara prata och basunera ut om det som är oförändrat eller sänkts...

Har för mig att de sade att de flesta award-biljetter ska bli billigare poäng-mässigt.

Endast på ”poäng+pengar” biljetter, inte rena awards.

Som jag uppfattade det gällde flexibel prissättning points+cash awards.

Jag gillade annars den kommande möjligheten till registrering av valfria kort för partners. Mao slipper vi swipa medlemskortet innan och missar inte partners.

Tack för en mycket trevlig kväll till alla inblandade!

Om jag läser bibeln som jävulen gör så tror jag att de vill testa att ta bort vanliga awards och bara köra ”best availability” på ren sas-metall.

Denna ”förbättring” skulle ju ge diamonds 30% rabatt på awardresor och pandions 40% rabatt, precis som det är på ”best availability”

Som jag uppfattade det gällde flexibel prissättning points+cash awards.

Jag gillade annars den kommande möjligheten till registrering av valfria kort för partners. Mao slipper vi swipa medlemskortet innan och missar inte partners.

Tack för en mycket trevlig kväll till alla inblandade!
Men så här är det ju redan!

Toppen