Senaste nytt
Tack för en trevlig reserapport i nästan realtid, bortsett från avbrottet på flygningen mellan CPH-SIN.
Noterade jag rätt vid caviarserveringen, ingen kall vodka? Eller var den redan uppdrucken och bortstädad av den effektiva personalen.

Ser fram mot resterande flygningar.

Tack för en trevlig reserapport i nästan realtid, bortsett från avbrottet på flygningen mellan CPH-SIN.
Noterade jag rätt vid caviarserveringen, ingen kall vodka? Eller var den redan uppdrucken och bortstädad av den effektiva personalen.

Ser fram mot resterande flygningar.

Tack själv för att du läser! Live i all ära - men jag vill också hinna njuta. Framgent kommer det bli lite oklart hur jag uppdaterar, då jag inte vet hur min internet-connection kommer se ut. Men det problemet är dock några dagar bort fortfarande :)

Vodkan gömmer sig bakom champangeglaset! Det var en 4cl Belvedere vodka.

Tack själv för att du läser! Live i all ära - men jag vill också hinna njuta. Framgent kommer det bli lite oklart hur jag uppdaterar, då jag inte vet hur min internet-connection kommer se ut. Men det problemet är dock några dagar bort fortfarande :)
Om du har eSim stöd på telefonen ( ny iPhone t.ex. ) så kan du väl skaffa ett eSim för roaming för en rimlig peng

Nu har det druckits mer champagne samt ätits lite mat.

Förrätt: Mixed Garden Sallad

5845EFDD-943E-498A-B377-0051C38D81C4.jpeg

Huvudrätt: Satay

A5EA5D22-2387-4B57-8CA5-43B2C4E95511.jpeg

Dags att ge sig ut på äventyr. Skytrain till T2 för Orchid garden och Sunflower garden!

Måste vara tillbaka innan 21 lokal tid, då jag planerar att se AIK krossa Djurgårdens gulddrömmar. Vilket iofs kan bli stelt, då min Frequent Flyer-polare jag ska möta upp imorgon är en sådan tragisk djurgårdare :)

Toppen