Tyfon!Någon som vet vad som händer i Shanghai?
Edit!
Inte först
Tyfon!Någon som vet vad som händer i Shanghai?
Nu är jag också förvirrad, menar du att det finns badkar i båda loungerna? När jag var där i juni så var det flera som frågade och då fick till svar att det inte finns badkar utan bara dusch. Om man ville bada hänvisades man till andra loungen.Jodå... med Jeff´s uttalande ovan om Satelliten samt det här bildbeviset på bubbelbadkar (som inte finns i FCT!) så finns det i båda.
Brandtens Travel Bucket List (BTBL): Stockholm - Los Angeles med lite stopp på vägen | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Nu är jag också förvirrad, menar du att det finns badkar i båda loungerna? När jag var där i juni så var det flera som frågade och då fick till svar att det inte finns badkar utan bara dusch. Om man ville bada hänvisades man till andra loungen.
Jag badade också men i samma lounge som Jeffs. Får undersöka det nästa gång, kan ju också varit så att de uppgraderade badrummet på bubbelbadkar just när jag var där.Jag badade i FCL i slutet av dec (kolla min andra tråd). Jag tog mig aldrig ut till FCL satelliten så vet inget om den förutom att Jeff skrev ovan att det fanns badkar där.
Edit: Ah. Kan ju såklart vara så att dom av någon anledning tagit bort bubbelbadkaret efter mitt besök!
Det är helt okej att älska allt och inte kritisera minsta sak och leta fel! Man sänker sin egen upplevelse genom att leta fel också, tycker jag.Nu sitter jag här på LH720 mot Peking. Och hur man mår! Vilken upplevelse! Även fast det inte är första gången.
Jag är kanske inte den bästa personen att skriva en recension. Jag älskar att flyga och jag är alltid (oftast) positivt inställd till allt i luften. Sätt mig i ekonomi, servera mig lite mat och låt mig betala för en GT eller två. Jag njuter. Men jag ska göra mitt bästa för att faktiskt tänka efter och ge ett rättvist omdöme. Inte bara "älska allt". Men fan vad jag gillar det här.![]()
Tycker du gör det väldigt bra!Nu sitter jag här på LH720 mot Peking. Och hur man mår! Vilken upplevelse! Även fast det inte är första gången.
Jag är kanske inte den bästa personen att skriva en recension. Jag älskar att flyga och jag är alltid (oftast) positivt inställd till allt i luften. Sätt mig i ekonomi, servera mig lite mat och låt mig betala för en GT eller två. Jag njuter. Men jag ska göra mitt bästa för att faktiskt tänka efter och ge ett rättvist omdöme. Inte bara "älska allt". Men fan vad jag gillar det här.![]()
Hmm... börjar bli ett mönster i trådar där jag annonserar min närvaro. Jag får ligga lite lågt här märker jag.Kul att höra!
Men jag var lite orolig över om du skulle hitta hit... Jag har din tråd öppen i en annan flik och jag ska försöka följa den så gott jag kan. Men har ju redan missat en del punkter. Eller juste, har inte påbörjat första flighten i First! Än finns det hopp![]()