Magnus Lindskog
Medlem
Tycker snarare en större fråga är varför de bara är EN flaska?En större fråga är varför det är två glas...?![]()

Tycker snarare en större fråga är varför de bara är EN flaska?En större fråga är varför det är två glas...?![]()
Palmen dricker med största sannolikhet öl, och då man inte bör skriva berusad så får vi väl helt enkelt väntaNu kanske det beror på att jag är i ett svajigt Norge högt upp i fjällen och signalen är klen men.... Ingen update från någon på 1 dygn?![]()
Ah, den var jag lite sugen på att boka fast det föll på att man var tvungen att åka åt "fel håll". Kul att se att det verkar gå att lösa.Imorgon är det alltså dags för sen 3e biljetten på denna resa, och det som startade allt förra året när jag kom över en fare som var för bra för att inte boka. Bara två minuter efter jag fått igenom en akutbokning så dog denna deal. Trodde inte den skulle hedras men det har den tydligen gjorts.
Så vad är min slutdestination?
Jag flyger imorgon någon gång efter lunch och landar på söndag för att ta en till flight till min destination för hela resan.
Ligg under ett parasoll och vila kroppen!Frukosten hör på InterContinental är grym. De har kockar som gör det mesta on order, juice, ägg, nudlar, pannkakor, sushi mm. Utöver det ett tiotal stationer med olika maträtter mm.
Hade varit skönt att ta en lugn dag idag, solskyddsfaktorn ligger dock i incheckade bagaget så vågar inte ta en heldag vid poolen. Efter de senaste dagarnas aktiviteter behöver jag lite vila för kroppen.
Någon som har något tips på vad man kan göra några timmar i Bangkok runt hotellet?
Allt är förlorat?Oklart vad det var, smakade och var väl rätt fruktigt, inga 40% dock.