Senaste nytt

[Semi-Live]En oförglömlig sommarsemester

Man kan ju lugnt säga att starten inte har varit den bästa, hur kan så mycket gå fel under 1h?
  • Taxichaufför som hade noll koll på trafikregler och bara kunde full gas eller full broms.
  • Checkin på Arlanda där alla står i priokön och de låter folk från sidan gå förbi hela kön.
  • Enbart 1 öppen checkin men kommer en person till och den första agenten går när det är ett 20-tal personer i kö.
  • Random check i security där allt skulle gås igenom. Reser med 2 handbagage så blev en del.
  • Pontus har lyckats leverera en öl till mig men väntar fortfarande på maten trots att vi bara är 9 pers i loungen. (varit här ca 15 minuter)
Får hoppas min beskärda del av otur nu är över, åtminstone för idag.

Jag har varit i Berlin de två senaste helgerna och kommer inte passera där något mer i juli.

En liten ledtråd till vad som ska göras idag
190

Och nu kom Wallenbergaren
20190709_105539.jpg

Man kan ju lugnt säga att starten inte har varit den bästa, hur kan så mycket gå fel under 1h?
  • Taxichaufför som hade noll koll på trafikregler och bara kunde full gas eller full broms.
  • Checkin på Arlanda där alla står i priokön och de låter folk från sidan gå förbi hela kön.
  • Enbart 1 öppen checkin men kommer en person till och den första agenten går när det är ett 20-tal personer i kö.
  • Random check i security där allt skulle gås igenom. Reser med 2 handbagage så blev en del.
  • Pontus har lyckats leverera en öl till mig men väntar fortfarande på maten trots att vi bara är 9 pers i loungen. (varit här ca 15 minuter)
Får hoppas min beskärda del av otur nu är över, åtminstone för idag.
Nu kan det bara bli bättre! :)

Du tar inte nån konstig inrikesdestination, typ MMX, för att sedan ta tåget till Köpenhamn? Med Embaer 190?

Jag har också lite för bra koll för att gissa! Med det sagt - ser verkligen fram mot din rapport! Ska bli riktigt skoj att följa dig på resan! :)

Toppen