Budgetresenär
Medlem
Hur hittade du tillgänglighet?Har en bokning i November PEK-SIN A380 SQ F.
Hur hittade du tillgänglighet?Har en bokning i November PEK-SIN A380 SQ F.
Miles&MoreHur hittade du tillgänglighet?
Ringde Tallinn efter tips från @JohnnyWilde att det var rätt öppet PEK-SIN i SQ F. Det jag såg i EF var att ingen annan var bokad i F.Hur hittade du tillgänglighet?
Nej. Kanske bäst att jag svarar då frågan var riktad till mig.Miles&More
Gäller det flyg som ligger långt fram, eller närmare i tid? Vore ju fint med LH F till Peking och SQ F vidare därifrån.Pek-sin samt sin-pek har ganska bra tillgång med A380 i first.
När jag kollat så brukar de vara flera flights i veckan som har plats. Oftast 2+, då jag kollat åt mig och frugan.
Min bokning är i November och just nu är jag bokad i CA F till Peking från FRA men hoppas ev. boka om till LH F.Gäller det flyg som ligger långt fram, eller närmare i tid? Vore ju fint med LH F till Peking och SQ F vidare därifrån.
Exakt!Gäller det flyg som ligger långt fram, eller närmare i tid? Vore ju fint med LH F till Peking och SQ F vidare därifrån.
Väljer du CA first före LH biz?Min bokning är i November och just nu är jag bokad i CA F till Peking från FRA men hoppas ev. boka om till LH F.
Har inte testat någon av dem och jag betalar ändå för första klass så varför inte flyga first då? No offense till LH-kramarna men hårdvaran i CA F ser betydligt vassare ut för en ensamresenär än LH’s fotgosarstolar.Väljer du CA first före LH biz?
Miles&More