jumbooze
Medlem
Plusgrade då menar du?Sedan har jag väl haft ytterligare 20 resor med lyckade uppgradering så lite gott ändå
Plusgrade då menar du?Sedan har jag väl haft ytterligare 20 resor med lyckade uppgradering så lite gott ändå
Japp både plusgrader och gategrade. Dock aldrig någon opup på lång sträckernaPlusgrade då menar du?
Köp plats på flighter med hög beläggning i go och A330
Precis det jag gör NRT, LAX, SFO, EWR. Finns det sträckor som har flera bokningar med SAS?Köp plats på flighter med hög beläggning i go och A330 så kommer det som ett paket på posten.
Bokingar i ekonomi och på A330 för att det ska vara stor kabin med plus.Precis det jag gör NRT, LAX, SFO, EWR. Finns det sträckor som har flera bokningar med SAS?
Tack, förstår ditt resonemang.Bokingar i ekonomi och på A330 för att det ska vara stor kabin med plus.
NRT och SFO går ju med A340, så där är chanserna betydligt mindre.
I år har jag blivit anställd i Kina med 4 enkelresor i ekonomi klass som ingår.
Så från Shanghai på fredagar och till Shanghai på söndagar är det väldigt fullt i business och plus men mer plats i ekonomi.
Inte så lätt att få CU då tyvärr.
Fast jag bokar de dagarna ändå för vad biljetten kostar spelar ingen roll så länge som det är i ekonomi klass. Min tur och retur i juni med Lufthansa och SAS gick på 20000 sek i ekonomiklass. Detta är väl som att svära i kyrkan på det här forumet.
Många poäng blir det iallafall.
0 på 10En fråga till er som reser longhaul med diamant i go/plus med SAS, hur ser CU-frekvensen ut? 1 på 3? 1 på 10? 0 på 50?