Tonny Svensson
Medlem
Har köpt aktier i både Accor och Club Carlsson så man får gold i dessa, tips på att statusmatcha dessa till annat roligt? 
TurkishMen om jag använder mitt Qatar platinum då, vilket/vilka *Abolag är mest troliga att matcha?
Turkish brukar vara lätta att matcha med och få någon form av "challenge" för att behålla det. Fördelen med Turkish är att det är tämligen enkelt att behålla guld-status där. Finns dock en del nackdelar också vad det gäller att plocka ut awards som är relativt omständigt.Men om jag använder mitt Qatar platinum då, vilket/vilka *Abolag är mest troliga att matcha?
Har ett EBD som kommer gå ut vid årsskiftet och vill ev brygga det till ett nytt, helst Star Alliance.
Jag matchade nyligen EBG till Turkish elite (gold alltså).Försöker få lite nytt liv i tråden.
Har någon genomfört lyckad matchning nyligen?Testade för 6 månader sedan med Turkish utan framgång, vilket förvånade med tanke på oron i landet och nedgång i trafik sista tiden.
Har du kollat på sidan som nämns i inlägg #1 i denna tråden?Finns någon lista på vad som går att statusmatcha EBG mot?
Tänker främst på hotellkedjor och biluthyrning!