Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Jag mailade tre gånger på engelska, med "olika nekande svar". Sedan mailade jag på svenska och blev uppgraderad på ett dygn.

Slutsats: Maila på svenska!

Instämmer, gjorde samma vända själv, enda skillnaden att jag ännu inte fått svar på mailen skrivna på engelska. På svenska tog det mindre än ett dygn. Status ut Februari 2020.

Jag skickade in för 10 dagar sedan till den svenska sidan , fick ett automatiskt svar att det hade mottagit mitt mail och skulle fa svar inom 2-3 arbetsdagar, inte hört något efter det.
Skall jag vara ärlig, och det skall man ju vara så skiter jag i detta, portföljen med Radisson aktierna avyttrade till en bra avkastning.
Kommer inte att boka något hos dem i framtiden!
Jag har heller inte fått något svar, men jag ser i appen att guldstatusen nu gäller till februari 2020, så det verkar vara lite si och så med om dom återkopplar...

Förlängde min guldstatus idag, fick följande svar på Mail.

Jag har nu förlängt din guldstatus hos oss. Den nya giltighetstiden är fram till den 29 februari 2020. Efter detta kan du antingen förlänga igen som aktieägare (genom att skicka oss ett bevis på dina aktier, precis som du gjort nu) eller så måste du tjäna ihop nätterna/vistelserna som gäller för guldstatusen (30 nätter eller 20 vistelser under 1 kalenderår.)

Toppen