Magnus Lindskog
Medlem
Tackar för infon. Definitivt inte den bästa tiden men ändå positivt med en till avgång från Cph.
Skulle inte/ligger inte London basen på Heathrow? Då verkar det ju snarast kontraproduktivt att flyga på Stanstead.Märkligt dålig slottid de fått/tagit, får en liten känsla att detta bara är ett försök med deras Londonbas.
En vändande kärra från Köpenhamn behöver ju ingen bas på Stansted, så för att kapa åt sig lite Ryan-turister kan det ju funka.Skulle inte/ligger inte London basen på Heathrow? Då verkar det ju snarast kontraproduktivt att flyga på Stanstead.
Jo, men SAS kan väl också skicka "UK"personal från Stansted?Skulle inte/ligger inte London basen på Heathrow? Då verkar det ju snarast kontraproduktivt att flyga på Stanstead.
Absolut, men kommentaren gällde om ifall Stanstead flyget var en test för London basen. Och det förstår jag inte riktigt hur man får ihop.En vändande kärra från Köpenhamn behöver ju ingen bas på Stansted, så för att kapa åt sig lite Ryan-turister kan det ju funka.
Absolut. Men det känns väl tveksamt för enda avgång.Jo, men SAS kan väl också skicka "UK"personal från Stansted?
Absolut, men kommentaren gällde om ifall Stanstead flyget var en test för London basen. Och det förstår jag inte riktigt hur man får ihop. Absolut. Men det känns väl tveksamt för enda avgång.
Det skulle vara intressant och se hur de räknat hem detta business case eller det är bara en testa och se grej.Nu ska linjen till STN inte trafikeras av SAIL, utan moder-SAS med en Airbus 319.