Senaste nytt

Scandic Friends-poäng och EuroBonus-poäng samtidigt?

Konto93

Medlem
Jag jobbar som receptionschef på ett Scandic och det som får reggas SAMTIDIGT som Scandic är: SJ, Finnar eller BRA. Väljer man Eurobonus får inget annat registreras och man har då inte rätt till sina Scandic förmåner.

Det kommer ibland kampanjer under 1-2 mån där Eurobonus får reggas samtidigt men det var 1 år sedan senast. Jag antar att det beror på lanseringen av ett nytt medlemsprogram i början av 2018.
 

011430121

Medlem
Jag jobbar som receptionschef på ett Scandic och det som får reggas SAMTIDIGT som Scandic är: SJ, Finnar eller BRA. Väljer man Eurobonus får inget annat registreras och man har då inte rätt till sina Scandic förmåner.

Det kommer ibland kampanjer under 1-2 mån där Eurobonus får reggas samtidigt men det var 1 år sedan senast. Jag antar att det beror på lanseringen av ett nytt medlemsprogram i början av 2018.
Man lär sig alltid något nytt här på BC!
Hur många SJ poäng ger en natt för 1500 kr?
Gäller även detta för hotell i Danmark, Norge och Tyskland?
 

Konto93

Medlem
Man lär sig alltid något nytt här på BC!
Hur många SJ poäng ger en natt för 1500 kr?
Gäller även detta för hotell i Danmark, Norge och Tyskland?

Det är ingen skillnad på vad vistelsen har för pris.
  • SJ: 300 poäng/natt
  • Finnair: 500 poäng/natt
  • BRA: 500 poäng/natt
  • SAS: 500 poäng/natt men går ej att kombinera med Scandic friends
Jag har bara jobbat i Sverige med Scandic men skulle med nästan 100% säkerhet säga att detta gäller över hela kedjan.
 

Hafermann

Medlem
Det är ingen skillnad på vad vistelsen har för pris.
  • SJ: 300 poäng/natt
  • Finnair: 500 poäng/natt
  • BRA: 500 poäng/natt
  • SAS: 500 poäng/natt men går ej att kombinera med Scandic friends
Jag har bara jobbat i Sverige med Scandic men skulle med nästan 100% säkerhet säga att detta gäller över hela kedjan.

Funkar det att efterregga poäng till SJ Prio i efterhand?
 

fleetheseen

Medlem