Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

Lite off topic i denna tråd, men du kan ta transferbuss mellan T5 och T2. På T5 får den från gate 10 typ som ett stopp. Finns någon/några trådar om det här på forumet.
Att resa fram och tillbaka får man räkna med åtminstone 30 minuter för väntetid och resa. Sen behöver du tid att handla på T2 också.

Går det att ta bussen från T2 till T5? Jag hade för mig att eftersom den stannar på T4 så var det inte tillåtet pga tull, utan bara T4->T5->T2 var OK.

Går det att ta bussen från T2 till T5? Jag hade för mig att eftersom den stannar på T4 så var det inte tillåtet pga tull, utan bara T4->T5->T2 var OK.
Ja det går bra, den släpper dock inte av dig på T4 mig veterligen, den hämtar bara upp personer där innan den går vidare till T5 och stannar på 3 olika ställen om jag kommer ihåg rätt.
Brukar åka till Pontus och den loungen de gånger jag flyger från T2, har fungerat bra varje gång även om det kan bli lite väntan på bussen ibland.

Har slagit till på ett par Sony WH-1000XM3 och måste säga att jag upplever ljudkvaliten bättre. Brusreduceringen typ samma.

Jag kan inte bestämma mig... mina xm2 har mycket mer White noice/brus mot min qc35 och det gör mig osäker på om xm3 är så mycket bättre.
Vad tycker du om det på xm3, är det mycket brus i bakgrunden (med och utan musik på, jag hör mitt brus även med lite lägre musik)

Alltså, befinner du dig i en tyst miljö kommer du alltid höra brusreduceringen. I den ljudmiljö den är avsedd att dämpa försvinner dock bruset. När du lyssnar i en lugn miljö ska du stänga av brusreduceringen för bättre ljudkvalité. Mina B&W PX får närmare hifi-ljud med brusreduceringen avslagen. Då blir de helt tysta och går att använda tex hemma, på hotellet eller på kontoret. Hörlurar som inte klarar att växla läge beroende på ljudmiljö är enligt mig inget att lägga pengarna på. Själv tycker jag att xm3 surrade minde än xm2 men det kan beror på den aktuella miljön. Har inte testat sida vid sida.

Toppen