Senaste nytt

Rimowa-väska mosad på Bangkoks flygplats

Ritz

Medlem
Här är några spektakulära bilder från min brors resa till Asien i december 2018. Rimowa-väskan blev fullständigt mosad på Suvarnabhumi. Han fick en ny väska direkt efter. Som tur var inga vätskor eller annat flytande i väskan.

Attachments

• IMG_9730.jpeg
    IMG_9730.jpeg
    74 KB · Visningar: 981
Här är några spektakulära bilder från min brors resa till Asien i december 2018. Rimowa-väskan blev fullständigt mosad på Suvarnabhumi. Han fick en ny väska direkt efter. Som tur var inga vätskor eller annat flytande i väskan.

:oops::oops::oops:
Hade varit intressant att vet vad som hänt med den... använt som krockkudde för bagagevagn eller nått? Kanske fastnat rejält någonstan och annat tryckt på...

Hade som sagt varit intressant att se dess resa fram till detta öde...

Hmm, det där "ska ju inte kunna hända" kan man tycka. Hoppas inget i blev skadat och om det nu blev det att även detta ersattes direkt.
Vilket bolag flög han med?

Det är väl bara banka ut bulorna. Det är ju en rimowa trots allt. Tror det blir helt återställd på hemresan om omvänd process körs ;)

Har förmodligen aldrig sett en väska fara så illa...

Detta får min väska att verka som en mindre buckla efter vad EK gjorde mot den. Tyvärr hade jag svårare att få innehållet täckt då det enligt EK var mitt ansvar att väskan var packad för att klara normala och våldsamt slitage (lättare översatt på engelsk).

Hur klara sig grejerna i väskan @Ritz ?

Toppen