Denna rekommenderas varmt! Trevlig, fräsch och gott om plats! För att vara USA serveras även kaffe av godkänd kvalité.United club, LAX T7
Denna rekommenderas varmt! Trevlig, fräsch och gott om plats! För att vara USA serveras även kaffe av godkänd kvalité.United club, LAX T7
Jag var där i Lördags och såg att jag inte hälsade från just den loungen orutinerad!Hej från United club, LAX T7. Stor och luftig lounge, okej frukostutbud och en bemannad bar som jag väljer att inte testa då jag ska köra bil när jag landar i Cabo om några timmar.
Visa bifogad bild 83284 Visa bifogad bild 83285 Visa bifogad bild 83286
Har de utomhusdel? Det har jag missat. Måste ha fikat för hårt.United club, LAX T7
Yep rakt fram när du kommer upp förbi buffén.Har de utomhusdel? Det har jag missat. Måste ha fikat för hårt.
Gå över till nya inrikes. Mycket bättre på alla plan.Hej från SAS-loungen i Oslo igen. Neddragningarna syns här också, det har inte varit någon vettig mat på flera månader. Utan att ha hårda fakta så tror jag att det är den lounge som jag har besökt flest gånger i år, vilket är intressant med tanke på att jag bor i Stockholm.
Gå över till nya inrikes. Mycket bättre på alla plan.