Brandten
Medlem
Hahaha nä dom håller sig ju här borta i terminal 5.Man får väl hoppas att Air India-piloten som körde in vingen i väggen på Arlanda härom veckan aldrig ska docka vid den här gaten...
Hahaha nä dom håller sig ju här borta i terminal 5.Man får väl hoppas att Air India-piloten som körde in vingen i väggen på Arlanda härom veckan aldrig ska docka vid den här gaten...
Ok! Fast det är inte champagne... :/Denna. Riktigt god var den!
![]()
Ok. De har kanske skrivit fel på etiketten vad vet jag.Ok! Fast det är inte champagne... :/
Nej, de har inte skrivit fel. De envisas med att kalla det champagne, tror det pågår en rättsprocess faktiskt av Le Comité Interprofessionnel du vin de Champagne mot dem. Måste vara från Champagne för att få kallas champagne. Jaja off topic. Då måste du fått ett korkskadat vin... Korbel går loss på runt 100-lappen, champagnen Louise kostar 1000krOk. De har kanske skrivit fel på etiketten vad vet jag.
Allt jag vet är att den smakade ljusår bättre än det som serverades i FCL.
Nu hälsar jag från Austrian / Star Alliance Loungen på Vien. Trevlig och fräsch flygplats och lounge här.![]()
Finns massa spännande skrivet om detta, t.ex. här:Nej, de har inte skrivit fel. De envisas med att kalla det champagne, tror det pågår en rättsprocess faktiskt av Le Comité Interprofessionnel du vin de Champagne mot dem. Måste vara från Champagne för att få kallas champagne. Jaja off topic. Då måste du fått ett korkskadat vin... Korbel går loss på runt 100-lappen, champagnen Louise kostar 1000kr(Med det inte sagt att hundrakronorsvin kan smaka bättre än tusenkronors... Ett vin blir såklart inte med automatik godare bara för att det är dyrare! Men jag tror personligen det måste varit korkskadat eller något då Louise är väldigt bra!
![]()
Tackar.Finns massa spännande skrivet om detta, t.ex. här:
The 100-Year-Old Loophole That Makes California Champagne Legal | VinePair