Senaste nytt

Inofficiell BC träff Hong Kong 8e dec 2018

Det låter kul, men vilken restaurang är det exakt? Jag var inte med förra året så hittar inte.

Restaurangen ligger på typ 39-59 Sai Yee St, Mong Kok, Hongkong. Kollar du Google Street View så är det ingången med en rulltrappa upp.

Jag kommer inte vara med på middag om det blir denna restaurang i år. Mestadels för att jag vill testa något nytt, men också för att vi åt där två gånger förra året.

Restaurangen ligger på typ 39-59 Sai Yee St, Mong Kok, Hongkong. Kollar du Google Street View så är det ingången med en rulltrappa upp.

Jag kommer inte vara med på middag om det blir denna restaurang i år. Mestadels för att jag vill testa något nytt, men också för att vi åt där två gånger förra året.
Vi kan ju testa något annat, problemet är att beställa bord för så många bara två veckor innan.

Lokalt ölhak i HK finns kvar (idag)!

EAC9E4C2-3C32-477F-8A34-EB13F793E6E0.jpeg

Sitter på Arlanda nu, strax Köpenhamn och Hongkong. Drar vidare direkt från Hongkong i morgon till Bangkok. Målet i Bangkok är att äta på Gaggan på tisdag. Vi anländer Hongkong igen på fredag eftermiddag. Ska bli kul att se alla på fredag och lördag. Som många andra åker vi hem den 10:e.
Är det bestämt var vi ska äta på lördag?
Finns det planer på att bilda en Whatsapp grupp för oss som åker så vi kan hålla kontakten?
Är det några som har planer för Sunday brunch på något bra hotell?

Toppen