Senaste nytt

Eurobonus Award till Tokyo(eller annan kul stad i asien)

1. Varifrån vill du börja din resa? London/Göteborg
  2. Var är din destination? Tokyo men kan tänka mig Bangkok/Singapore/Hong Kong eller liknande i Asien
  3. När vill/behöver du resa ut? 13-19 april
  4. När vill/behöver du komma hem? 22-25 april
  5. Hur länge vill du vara borta? vill resa mellan 6-9 dagar helst
  6. Hur många personer som skall resa? 2 st vuxna pax
  7. I vilken kabinklass?
    • First
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Är öppen för förslag men allt utan Air China går bra
  9. Vad är din budget? (per person) Ingen budget poängmässigt egentligen
  10. Vad är det viktigaste för dig?
    • Upplevelsen ombord
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Kan tänka mig stopp varsom, alltid kul att se en stad en dag på vägen
Har flugit ANA och Asiana, har inga problem att flyga med dessa bolag igen men hade varit kul att testa något nytt. Med de nya reglerna känns det svårare och att man inte kan boka och sedan boka om utan att åka på 600 kr i avgift så att boka Singapore Business i väntan på något kul i F känns inte värt.

Uppskattar all hjälp!

Mvh,
Intressenten

Har du prövat ringa Tallinn och kollat om det finns några lediga platser hos Singapore Airlines från Cph i First?

Okej, typiskt :(.
Thai brukar väl ha ganska bra med awards i F kan du ju åka till BKK och sedan skarva på någon flight om ni vill vidare i Asien sen?

Det var min tanke med, men verkar helt utbombat på alla destionationer dem datumen, dock hade killen i Tallinn dålig koll, kanske får göra en HUACA och få någon lite mer ruttad person, han kollade hela tiden Narita när ja sa att ANA bara flyger F till Haneda från Europa.

Fick bli att skjuta på resan till slutet av april istället:

London via Singapore i F den 30 april
Hem via Singapore och cph i F 9 maj

Ska bli kul med Singapore F!

Toppen